اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

فیس‌بوک دو بازی جدید «پوکمون‌گو» ارائه می‌دهد

فیس‌بوک دو بازی جدید «پوکمون‌گو» با نام‌های «نبرد برج پوکمون» و «نبرد مدال پوکمون» را به صورت انحصاری عرضه می‌کند.

فیس‌بوک دو بازی جدید «پوکمون‌گو» ارائه می‌دهد

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، شبکه اجتماعی فِیس‌بوک دو بازی جدید «پوکمون‌گو» که از پرطرفدارترین بازی‌های اینترنتی دنیا محسوب می‌شوند را ارائه می‌کند. این اولین باری است که کمپانی «پوکمون‌» بازی‌های خود را از طریق پلتفورم فِیس‌بوک به دنیا عرضه می‌کند.

فیس‌بوک دو بازی جدید «پوکمون‌گو» با نام‌های «نبرد برج پوکمون» و  «نبرد مدال پوکمون»  را به صورت انحصاری عرضه می‌کند.

 

بازی «نبرد برج پوکمون» به صورت جهانی عرضه می‌شود در حالیکه بازی «نبرد مدال پوکمون» فعلا تنها در منطقه آسیا اقیانوسیه در دسترس مخاطبان و علاقمندانش قرار می‌گیرد. این دو عنوان در پلتفورم فیس‌بوک با «تَب بازی» و «بوک مارک» در بخش اپلیکِیشن این شبکه اجتماعی ارائه می‌شوند.

بازی «نبرد برج پوکمون» (Pokémon Tower Battle) توسط «Bombay Play» طراحی شده است و در آن بازیکنان با دسته کردن پوکمون علیه یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا بلندترین برج را با آن‌ها بسازند. زمانیکه بازیکنان پوکمون‌های بسیار کمیاب را کشف کرده و بگیرند و آمار را بالا ببرند، می‌توانند در رقابت‌های واقعی با دیگر بازیکنان در هر کجای جهان به صورت زنده رقابت کنند.

بازی «نبرد مدال پوکمون»(Pokémon Medallion Battle) توسط «GCTurbo» طراحی شده است و یک نبرد کارتی دیجیتالی یا بازی استراتژیک محسوب می‌شود. در این بازی، شرکت‌کنندگان باید پوکمون‌ها را جمع‌آوری کرده و به نبرد بکشانند و باید سعی کنند «بج‌ها» (نشان‌های کوچک فلزی ورزشی) را برنده شوند و بخش «پوک‌دکس»(Pokédex) را تکمیل کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند پوکمون‌های جدید را که ماهانه معرفی می‌شوند، کشف کنند تا به صورت مستمر سطح و امتیاز خود را ارتقاء ببخشند.

 

عرضه این بازی‌ها از طریق فیس‌بوک باعث می‌شود مردم سراسر دنیا بازی «پوکمون» را به شکل دیجیتالی تجربه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول